Marloes de Laat grafisch ontwerp Nijmegen

Mijn naam is Marloes de Laat, conceptdenker en grafisch ontwerper in Nijmegen. Mijn werkwijze is een combinatie van analytisch en intuïtief ontwerp. Bij analytisch en intuïtief ontwerpen overzie je alle informatie en wordt in één keer duidelijk welke richting het ontwerp op moet.

Cor Unum

1.00
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum10.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum11.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum7.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum9.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum14.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum13.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum6.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum5.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum12.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum2.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum3.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunum4.jpg
design_MarloesdeLaat_1000px_corunumlogo.jpg

Cor Unum

1.00

Visuele identiteit en fotografie concept voor Cor Unum. 

Cor Unum produceert keramiek ontworpen door toonaangevende internationale designers, architecten en beeldend kunstenaars. 
Cor Unum, letterlijk één van hart’, wordt gedragen door velen: door ambassadeurs en studenten, door ontwerpers en vrijwilligers, door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en professionals. Allen delen één gemeenschappelijk ideaal: iedereen verdient een plaats, iedereen heeft een talent en iedereen kan er aan bijdragen de wereld iets mooier te maken. 

De huisstijl van Cor Unum toont de kwaliteit van de producten, en tegelijkertijd de wereld erachter. (De mensen en het Lab)

_

concept en ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen

fotografie: Marije Kuiper

Add To Cart

Visuele identiteit en fotografie concept voor Cor Unum. 

Cor Unum produceert keramiek ontworpen door toonaangevende internationale designers, architecten en beeldend kunstenaars. 
Cor Unum, letterlijk één van hart’, wordt gedragen door velen: door ambassadeurs en studenten, door ontwerpers en vrijwilligers, door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en professionals. Allen delen één gemeenschappelijk ideaal: iedereen verdient een plaats, iedereen heeft een talent en iedereen kan er aan bijdragen de wereld iets mooier te maken. 

De huisstijl van Cor Unum toont de kwaliteit van de producten, en tegelijkertijd de wereld erachter. (De mensen en het Lab)

_

concept en ontwerp: Marloes de Laat en Roel Vaessen

fotografie: Marije Kuiper